Σήμερα στις 10 Ιουνίου 2026 έγινε ανασύσταση του Διοικητικού Συμβουλίου της Ένωσης Τεχνικών Ομίλου ΔΕΗ – ΚΗΕ. Η σύνθεση που προέκυψε είναι η εξής:
ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ...
Σας προσκαλούμε την ΔΕΥΤΕΡΑ 20 ΙΟΥΛΙΟΥ 2026 στη ΚΑΤΑΝΟΜΗ (Γ΄ Σεπτεμβρίου 111) από ώρα 08.00 – 13.00 π.μ. να αφιερώσετε δέκα λεπτά από το χρόνο σας, στην ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΗ ΑΙΜΟΔΟΣΙΑ που πραγματοποιούμε και να στρατευθείτε μαζί μας σε έναν αγώνα...